donderdag 11 juli 2013

De Nieuwe VPRO


Anoniem


aan mij
Anoniem heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Jacqueline Maris van de VPRO 8" achtergelaten:

Het verval van de VPRO.
Radio-programma Pavlov, aflevering de Beschaving. Terwijl je verwacht dat het een uur zou gaan over onze huidge belabberde samenleving , die geen beschaving is , babbelen ze een uurtje vol over triviale ditjes en datjes.Het moet wel leuk blijven.



Geplaatst door Anoniem op stan van houcke op 10 juli 2013 15:44:00 CEST
Anoniem


aan mij
Anoniem heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Jacqueline Maris van de VPRO 8" achtergelaten:
http://www.radio1.nl/items/81836-is-beschaving-slechts-een-dun-laagje-vernis



Geplaatst door Anoniem op stan van houcke op 10 juli 2013 15:45:00 CEST
Anoniem


aan mij
Anoniem heeft een nieuwe reactie op uw bericht "Jacqueline Maris van de VPRO 8" achtergelaten:
Kenmerk van een echte beschaving zou zijn o.a. eerlijkheid, oprechtheid, compassie . In dit gesprek hoor je vooral mensen praten, die liever een persoonlijke schijnvertoning hoog houden en lachen om ironie. Toppunt van schijnbeschaving Rene Gude maakt het echt te bont . Hij verward ppersoonlijke beschaving met narcisme. Luister en huiver. De Nieuwe VPRO

Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...