dinsdag 28 juni 2016

Peter Breedveld

Sonja heeft een nieuwe reactie op je bericht "Geen Geert Mak zonder Brussel" achtergelaten: 

Zelfreinigend vermogen

Wie zich ertegen verzet, wordt door journalisten en politici samen tot aan de poorten van de hel achtervolgd met hatelijke laster. We zien het nu met DENK, waar alle media een full-blown oorlog tegen voeren, en we vergeten niet hoe Lodewijk Asscher de hulp van de voltallige pers kreeg (met Het Nederlands Dagblad als enige uitzondering) toen hij probeerde mij, zijn meest uitgesproken criticus, de mond te snoeren. Dat er journalisten naar mijn werkgever belden om om mijn ontslag te drammen, ik kan dat nog steeds maar nauwelijks geloven. En denk maar niet dat je Thomas Bruning van de NVJ dan over ‘persbreidel’ hoort jammeren. De NVJ is trouwens ook een bolwerk van hysterische islamofobie en domrechts gezwatel. 



Geen opmerkingen:

Peter Flik en Chuck Berry-Promised Land

mijn unieke collega Peter Flik, die de vrijzinnig protestantse radio omroep de VPRO maakte is niet meer. ik koester duizenden herinneringen ...