zaterdag 4 maart 2017

PVDA Normloosheid

De normloosheid van de PVDA bereikt nu, vlak voor de verkiezingen, een hoogtepunt, in een poging de schade voor de partij na vier jaar neoliberaal kabinetsbeleid zoveel mogelijk te beperken. En dus:

Dijsselbloem: Pim Fortuyn had gelijk 

/FOTO: ANP
donderdag 2 maart 2017  |  EO | Bertine Moenaff 
''Ik weet niet meer wat ik toen dacht, maar ik ben het nu met hem eens.'' Zo reageert Jeroen Dijsselbloem bij Dit is de Dag op de uitspraken van Pim Fortuyn in 2002 toen Dijsselbloem zelf integratiewoordvoerder was.
"De uitspraken van Fortuyn raakten mij", vertelt Dijsselbloem, "Ik heb het nog vaak teruggeluisterd. Hij had het over Marokkaanse en Turkse jongens die de straten van Rotterdam terroriseerden. Fortuyns boodschap was om zelf voor je normen te gaan staan en die niet te laten aantasten. 

Geen opmerkingen: